Juninho Pernambucano

Posted by Unknown on Nov 10, 2011

Dulu, kalo ada French Ligue 1 kat tv dan Lyon punya game, mesti gua tengok walaupun gua tak minat kelab Lyon dan French Ligue. Kenapa gua tengok, sesab sesusuk tubuh bernama Juninho Pernambucano, pemain dari Brazil.

Walaupun beliau tak banyak skill macam Messi atau Ronaldo, tapi sepakan percuma beliau memang power mengalahkan Power Rangers. Bagi gua, beliau adalah raja sepakan percuma. Beckham? Try amik free kick jarak 32 ela tengok boleh gol tak..

Gua rasa Malaysia kena cari sorang player camni. Serius! Cuma cari free kick dari apa-apa jarak dan Malaysia ada peluang 80% untuk score. Senang kan?

Bolehla gua usulkan kat Sultan Bola pasni..

Juninho Pernambucano

Video Top 10 Juninho Free Kicks : http://www.youtube.com/watch?v=LEi38FCp4zc

{ 2 Comment(s) }

ankeljonni said...

tapi aku tak bley lupa free kick roberto carlos masa lwn france. Gila laju.... huhuhu

Unknown said...

huhuhu..dua2 brazil player..skrg brazil mcm taik dah..tak best..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...