Rubin Kazan 1 - 0 Tottenham Hotspur

Posted by Unknown on Nov 3, 2011

Europa League Group A
3rd November 2011

Kali ini, satu lagi pasukan gergasi tumbang kepada Rubin Kazan. Tottenham Hotspur. Tak caya? Barcelona, UCL Champions pun pernah tumbang dengan team ni. Apa nak heran?

"Alaa, team diorang pakai bomoh.." ujar seorang peminat Spurs selepas perlawanan. Kat Russia ada bomoh ke, mana lu tau bro?

Takpe, wakil pemberita kami di Russia ada laporannya.

"MasyaAllah..apa yang budak tu cakap cenggitu. Gua ni Muslim tau tak. Apa barang main benda tahyul ni. Lagipun sebagai umat Islam yang bakal menyambut Hari Raya Korban, gua rasa tak salah jika Spurs menjadi korban dalam perlawanan semalan.." kata Kurban Berdyev, jurulatih Rubin Kazan.

"Yela bang, gua penat-penat main separuh nyawa sampai score sebijik. Lagipun gua nak hadiahkan kemenangan ni kat coach sempena Hari Raya Korban. Nama beliau pun dah dekat, Kurban. So apa masalahnya. Barca pun kitorang ratah, ini pulak Spurs. Pui!" ulas penjaring gol tunggal perlawanan, Bebras Natcho.


"Gua tak main tahyul-tahyul ni. Dah team gua kuat.." Kurban Berdyev

"Alaa..Barca pun penah kalah..Apa ada hal.." - Harry Redknapp

" Haa tengok.. Messi pun serender ngan gua.." - Bebras Natcho

{ 2 Comment(s) }

kyra veronica said...

amboi pmnat bola yee...pape pon thx sudi snggah kt blog kyra..klu sudi follow la skali k...tq;)

Unknown said...

Haah peminat bola..Thanks singgah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...